Gyökérkezelés géppel:
Gyors, precíz és fájdalommentes

Az általunk végzett gépi gyökérkezelés biztonságot és fájdalommentességet kínál az Ön számára, hogy újra büszkén és kényelmesen viselhesse mosolyát, valamint élvezhesse az ételek ízeit.

Mi az a gyökérkezelés?

A gyökérkezelés során a fogbélüreg (pulpa) tartalmát eltávolítjuk, a foggyökércsatornát kitisztítjuk, sterillé tesszük (fertőtlenítjük), majd a gyökércsatornát teljes hosszában tartós töméssel zárjuk.

A gyökérkezelés célja tehát, hogy a fogbélüreg fertőzött beltartalmát és a fertőzött csatornafalat eltávolítsuk, a gyökérkezelt fogat helyreállítsuk.

Mikor lehet szüksége gyökérkezelésre?

Fogszuvasodás okozta gyulladás

Amikor a szuvasodás eléri a fog belső részét, a gyökérkezelés megszünteti a fájdalmat és konzerválja a fogat.

Balesetből adódó sérülések

Ha a fog sérül, az időben történő gyökérkezelés megelőzheti a fertőzést és megmentheti a fogat.

Megelőző beavatkozás

Nagyobb fogpótlásoknál, csiszolásoknál a gyökérkezelés előzi meg a fertőzést, és biztosítja a pótlás hosszú élettartamát.

Miben nyújtunk többet gyökérkezeléseink során, mint egy átlagos magánrendelő?

A legmodernebb gyökérkezelési eljárással dolgozunk, ami egyedülálló sikerességet és panaszmentességet jelent pácienseink számára. És ami a legjobb: több kezelés fájdalommentes!

Dr. Velez Róbert szaktudásának köszönhetően egy kihúzásra ítélt fogamat sikerült fájdalommentesen gyökérkezelni. Az eljárástól sokan félnek! Korábban nekem is rossz tapasztalatom volt ezzel kapcsolatban máshol, de itt valóban egy modern ultrahangos előmelegített átöblítéses eljárással, fájdalommentesen, nagy szaktudással kezelték és mentették meg a fogam!
István

A gyökérkezelés menete, lépései