Modern, esztétikus fogtömések

A fogszuvasodás nem játék! Forduljon mielőbb fogorvoshoz lyukas fogával, vagy cserélje le elavult tömését korszerűbbre!

Modern fogtömések

Eredeti foghoz hasonló forma, szín és rétegezés

Fájdalommentes

Miért fontos időben orvoshoz fordulni lyukas fog esetén?

Gyulladás alakulhat ki

- hosszú ideje fennálló kezeletlenség esetén akár az egész testet érintő gyulladás is kialakulhat.

Gyökérkezelésre lehet szükség

- amennyiben a szuvasodás és az azt okozó baktériumok eljutnak a fog idegekkel teli részéig, a szájüreg baktériumai gyulladást okoznak. Ilyenkor már mindenképpen gyökérkezelésre van szükség.

A lyukas fog fájdalmas lehet

- Ebben a szakaszban már állandó, és nagyon erős fájdalom jelentkezik.

Tályog képződhet

- amennyiben a fertőzés eljut a gyökércsúcsig, akkor a gyulladás átterjedhet a fogakat tartó csontszövetre és az ínyre. Ilyenkor genny termelődik, és akár tályog is kialakulhat. A fájdalom bizonyos esetekben már elviselhetetlenné válik.

Foghúzásra lehet szükség

- Ha a páciens továbbra sem fordul orvoshoz, akkor csonthártyagyulladás vagy akár életveszélyes phlegmone is kialakulhat. Súlyos esetben nincs más választás, mint a fog kihúzása, ami csak költséges fogpótlással korrigálható.

Előzze meg, hogy súlyosbodjon a probléma, és forduljon fogorvoshoz!

Válasszon korszerűbb fogtömést!

A fogtömések terén rengeteget fejlődött az orvostudomány az utóbbi évtizedekben. Ma már jóval korszerűbb, esztétikusabb és időtállóbb töméseket tudunk készíteni, mint 10-20 évvel ezelőtt. Emiatt nemcsak a most kilyukadó fogakkal érdemes felkeresni a fogorvost, hanem a régi, elavult töméseket (pl. amalgámtömések) is ajánlatos korszerűbbekre cseréltetni!

Milyen korszerű, esztétikus tömést ajánlunk rendelőnkben?

A modern fogászatban alkalmazott, műanyag bázisú, úgynevezett kompozíciós tömőanyagok – melyeket kerámia szemcsékkel erősítenek meg – szinte már teljesen kiszorították a korábban használatos, ezüst színű amalgám töméseket.

Ezeknek az új, esztétikus tömőanyagoknak nagy előnye, hogy a fogban kialakított üregbe helyezve hosszú időn keresztül alakíthatóak, majd egy speciális lámpa fényének hatására keményednek meg, másodpercek alatt.

Mivel csak a fény hatására kötnek meg, a kezelés alatt elegendő idő áll rendelkezésünkre, hogy az eredeti foghoz hasonló formát tudjunk kialakítani. Mivel a fogak különböző színűek és fényáteresztő képességűek, az adott fognak megfelelő rétegezést és színárnyalatot alkalmazzuk a lehető legoptimálisabb eredmény elérése érdekében.